رونمایی از سامانه جیب الکترونیک تعاون (جات)

در هشتمین نمایشگاه تراکنش که با حضور معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی، سرپرست، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت سمات برگزار گردید از کیف پول سمات با عنوان جیب الکترونیک تعاون(جات) بصورت نمادین رونمایی شد.

در ابتدا آقای افتخاری مدیر عامل شرکت اقدام به معرفی کیف پول جات و قابلیت­های و ظرفیت­های آن به منظور پاسخ به نیازهای بازار کسب و کار اپلیکیشن­های مالی پرداخت و در ادامه مهدی مسکنی معاون تعاون، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در آئین معرفی و رو نمایی اظهار داشت: سامانه جیب الکترونیک تعاون ( جات ) که به عنوان یک خدمت و محصول نوین می­توان از آن یاد کرد با قابلیت و ویژگی­های این کیف پول از جمله ویژگی اعتبار سازمانی به عنوان یک بازوی کمکی در مجموعه تعاونی­ها از آن استفاده کرد.

وی همچنین افزود با ایجاد تفاهم نامه همکاری با ارگان های مختلف از جمله سازمان شهرداری از ویژگی QR  کد این کیف پول در جهت تسریع پرداخت در مکان های مختلف به نحو احسن می‌توان بهرمند شد.

گفتنی است شرکت سمات در راستای بهبود فضای کسب وکار و فراهم کردن راحتی مشتریان و عموم مردم برای انجام انواع تراکنش­های مالی و مدیریت هزینه کرد، اعتبار سازمانی و انجام انواع عملیات بانکی اقدام به تولید کیف پول الکترونیک با نام جات (جیب الکترونیک تعاون) نموده است.

در پایان این مراسم با حضور معاون تعاون، وزارت کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مدیران عامل با انجام تراکنش نمادین از کیف پول جیب الکترونیک تعاون (جات) بهربرداری گردید