راهبردها
- سرمایه گذاری و ارتقای کمی و کیفی واحد توسعه بازار شرکت به منظور افزایش سهم بازار سمات
- سرمایه گذاری در حوزه تولید محصولات و خدمات نوآورانه و بهبود محصولات و خدمات موجود
- اصلاح رویکرد کلان تعامل با بانک در حوزه تجارت و اصلاح رویکرد مدیریت داخلی شرکت به منظور استقلال مدیریتی
- شناسایی و سرمایه گذاری در حوزه های نوآورانه بانکداری و فین تک ها
- ارتقا و استانداردسازی محصولات و خدمات و فرآیندها با کسب گواهی نامه های مربوطه
- توسعه و ارایه خدمات مشاوره مدیریت به بانک و شرکت های زیرمجموعه
- توسعه و ارتقای راهبردی برند شرکت سمات
- بهینه سازی ساختارها،سیستم ها و فرآیندها