مرکز تماس مشتریان بانک توسعه تعاون با هدف ارایه خدمات غیرحضوری، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مشتریان این بانک از ابتدای شهریور ماه سال 1393 توسط شرکت سمات راه‌اندازی شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اهداف اصلی مرکز تماس مشتریان

  • تسهیل برقراری تماس با مرکز و پاسخگویی آسان
  • کنترل تماس‌های ورودی و هدایت هوشمند تماس
  • کاهش تماس‌های ناموفق
  • افزایش رضایت‌مندی مخاطبان
  • بهبود عملکرد و افزایش کیفیت در ارایه خدمات
  • استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی

خدمات مرکز تماس مشتریان

این مرکز با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و با بکارگیری از سیستم‌های مدیریت تماس و ارتباط با مشتریان (CRM) به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مشتریان در زمینه انواع خدمات بانکی از جمله پایانه فروش، خودپرداز، تسهیلات، چک، سپرده، ضمانت‌نامه، مبادلات ارزی، سامانه‌های اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات کارت و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آن ها می‌باشد.

رسانه‌های ارتباطی

مرکز تماس، روش‌های ارتباطی با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه و پست الکترونیکی فراهم می‌کند.

مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق شماره تلفن 64380000-021 با مرکز تماس بانک توسعه تعاون ارتباط برقرار نمایند.