خدمات مرکز تماس مشتریان
مرکز تماس مشتریان بانک توسعه تعاون با هدف ارایه خدمات غیرحضوری، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مشتریان این بانک از ابتدای شهریور ماه سال 1393 توسط شرکت سمات راهاندازی شده و به فعالیت خود ادامه میدهد.
اهداف اصلی مرکز تماس مشتریان
- تسهیل برقراری تماس با مرکز و پاسخگویی آسان
- کنترل تماسهای ورودی و هدایت هوشمند تماس
- کاهش تماسهای ناموفق
- افزایش رضایتمندی مخاطبان
- بهبود عملکرد و افزایش کیفیت در ارایه خدمات
- استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی
خدمات مرکز تماس مشتریان
این مرکز با بهرهگیری از کارشناسان مجرب و با بکارگیری از سیستمهای مدیریت تماس و ارتباط با مشتریان (CRM) به صورت شبانهروزی و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاعرسانی به مشتریان در زمینه انواع خدمات بانکی از جمله پایانه فروش، خودپرداز، تسهیلات، چک، سپرده، ضمانتنامه، مبادلات ارزی، سامانههای اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات کارت و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آن ها میباشد.
رسانههای ارتباطی
مرکز تماس، روشهای ارتباطی با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه و پست الکترونیکی فراهم میکند.
مشتریان در هر ساعت از شبانهروز میتوانند از طریق شماره تلفن 64380000-021 با مرکز تماس بانک توسعه تعاون ارتباط برقرار نمایند.