سامانه مباشر

معرفی محصول

این سامانه ابزاری جهت ارائه بسته ای از خدمات بانکی به مشتریان حقوقی است تا با فزایش کیفیت ارئه خدمات و بالابردن سطح رضایت این گروه از مشتریان ، به جذب هر چه بیشتر مشتریان حقوقی کمک نماید

بسته خدماتی اراته شده در این سامانه شامل طیف متنوعی از خدمات، از ارایه تسهیلات مختلف تا ابزارهای الکترونیک به منظور تسهیل فرآیندهای مشتریان حقوقی می باشد. تخصیص کارشناس و رابط بانک، ارائه مشاوره‌های بانکی، تجاری، تسهیلاتی و تسهیل در روند اعطای تسهیلات از جمله اقداماتی است که در این بسته می‌گنجد

امکانات و قابلیت ها

  • ثبت اطلاعات پایه مورد نیاز جهت بهره برداری سامانه
  • امکان برقراری ارتباط بین کاربران سامانه از طریق ارسال پیام متنی در سامانه (صندوق پیام)
  • امکان ثبت اطلاعات فرم نیازسنجی مشتریان شرکتی
  • امکان ثبت اطلاعات فرم نظرسنجی مشتریان شرکتی
  • امکان ثبت اطلاعات فرم رضایت سنجی مشتریان شرکتی
  • امکان ثبت اطلاعات درخواستهای مشتریان شرکتی و جزئیات اقدامات ثبت شده بر روی هر درخواست
  • ثبت اطلاعات سوابق آموزشی و ارزیابی عملکرد پرسنل بانکداری شرکتی
  • امکان تهیه انواع متنوعی از گزارشات عملکردی، تحلیلی و آماری بر روی عملکرد مشتریان شرکتی، شعب، استانها و کل بانک

ویژگیهای محصول

  • انعطاف پذیری در انجام تنظیمات سامانه سمات
  • امکان برقراری ارتباط با سامانه رتبه بندی مشتریان
  • امکان برقراری ارتباط با سامانه منابع انسانی به منظور دریافت اطلاعات پرسنل و واحدهای سازمانی
  • امکان برقراری ارتباط با سامانه بانکداری متمرکز (Core) به منظور دریافت اطلاعات کامل مشتریان(سپرده ها، تسهیلات دریافتی، ضمانت نامه های صادره، LC ها و …)
  • امکان گردآوری نیازمندیهای مشتری شرکتی و ثبت اقدامات لازم بر روی آنها توسط پرسنل بانکداری شرکتی
  • وجود گردش کاری(کارتابل) بین کاربران سامانه به منظور پاسخگویی مؤثرتر به مشتریان شرکتی
  • گردآوری اطلاعات و آنالیز فعالیت مشتریان شرکتی در بخشهای مختلف بانک
  • امکان تعیین اتوماتیک مشتریان قرنطینه
  • امکان اطلاع رسانی سریع بخشنامه ها و دستورالعملهای بانکداری شرکتی از طریق سامانه
  • ارائه انواع گزارشات آماری و تحلیلی مهم بر اساس عملکرد و رفتارهای مشتری شرکتی

گزارشات کاربردی

  • انواع گزارشات عملکردی، شامل:
    • گزارش ارزیابی عملکرد پرسنل بانکداری شرکتی
    • گزارش اقدامات انجام شده بر روی درخواستهای مشتریان شرکتی
    • گزارش عملکرد پرسنل بانکداری شرکتی
    • گزارش انواع فرمهای نیازسنجی، رضایت سنجی و نظرسنجی مشتریان شرکتی
  • انواع گزارشات تحلیلی، شامل:
    • گزارش روند حسابهای مشتریان شرکتی
    • گزارش سهم فعلی هر مشتری شرکتی از کل منابع شعبه، استان و بانک
    • گزارش عملکرد استان در بخش بانکداری شرکتی در هر ماه
    • گزارش عملکرد کل بانک در بخش بانکداری شرکتی در هر ماه
    • گزارش عواید حاصل از مشتری شرکتی برای بانک
  • انواع گزارشات آماری، شامل:
    • گزارش ده شعبه برتر بانک در بخش بانکداری شرکتی در هر یک از بخشهای: تجهیز منابع، اعطای تسهیلات، ارائه خدمات الکترونیک به مشتری و …
    • گزارش آماری وضعیت فرمهای نیازسنجی، رضایت سنجی و نظرسنجی مشتریان شرکتی

مشخصات فنی

  • پیاده سازی محصول بر پایه معماری سه لایه
  • استفاده از مدیریت پایگاه داده MySQL
  • استفاده از زبان برنامه نویسی Java با چارچوب Spring Boot
  • توسعه واسط کاربری بر اساس React

مشتریان این محصول

  • واحدهای بازاریابی مشتریان و بانکداری شرکتی بانکها و مؤسسات مالی