مرکز تماس مشتریان

call center

مرکز تماس مشتریان

مرکز تماس مشتریان بانک توسعه تعاون با هدف ارائه خدمات غیرحضوری، راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مشتریان این بانک از ابتدای شهریور ماه سال 1393 توسط شرکت سمات راه‌اندازی شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اهداف اصلی مرکز تماس مشتریان

  • تسهیل برقراری تماس با مرکز و پاسخگویی آسان
  • کنترل تماس‌های ورودی و هدایت هوشمند تماس
  • کاهش تماس‌های ناموفق
  • افزایش رضایت‌مندی مخاطبان
  • بهبود عملکرد و افزایش کیفیت در ارائه خدمات
  • استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی

خدمات مرکز تماس مشتریان

این مرکز با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و با بکارگیری از سیستم‌های مدیریت تماس و ارتباط با مشتریان (CRM) به صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مشتریان در زمینه انواع خدمات بانکی از جمله پایانه فروش، خودپرداز، تسهیلات، چک، سپرده، ضمانت‌نامه، مبادلات ارزی، سامانه‌های اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خدمات کارت و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها می‌باشد.

رسانه‌های ارتباطی

مرکز تماس، روش‌های ارتباطی با مشتریان را از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه و پست الکترونیکی فراهم می‌کند.

 

مشتریان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند از طریق شماره تلفن 64380000-021 با مرکز تماس بانک توسعه تعاون ارتباط برقرار نمایند.

آدرس

آدرس:
خیابان طالقانی ، بین خیابان شهید موسوی و خیابان مفتح شماره 208
کدپستی :
1581746411
تلفن:
02142149000
فکس:
02142149456
وب سایت:
www.samatco.ir
ایمیل:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آدرس سایت بر روی نقشه