سامانه ارزیابی وثایق (اموال ترهینی)

  •  asset1

    دانلود کاتالوگ محصول

     این محصول سازوکاری مطمئن و کارآمد را در اختیار بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می گذارد 

     تا روند ارزشیابی وثایق را با سرعت  و دقت هرچه تمامتر انجام دهند.

     

    یکی از روش‌های رایج اخذ تسهیلات از بانک‌ها، ارائه وثیقه ملکی و اخذ تسهیلات بصورت درصدی از ارزش کل وثیقه ارائه شده می‌باشد. در این روش نخستین گام در اعطای تسهیلات پس از دریافت اسناد وثیقه ارائه شده، بررسی، صحت سنجی و ارزش‌‎گذاری صحیح برروی وثیقه است که این امر استفاده از کارشناسان خبره در این زمینه را اجتناب ناپذیر می‌نماید. شماری از بانک‌ها در جهت تسریع و تسهیل این فرآیند اقدام به برون‌سپاری آن به شرکت‌های متخصص و یا استفاده از خدمات شرکت‌های فعال در این حوزه می‌نمایند. شرکت خدمات پشتیبانی توسعه تعاون از جمله زیرمجموعه‌های بانک توسعه تعاون است که این خدمت را به بانک توسعه تعاون ارائه می‌نماید.

    شرکت سمات به منظور تسهیل در روند ارزیابی وثایق، مدیریت فرآیند ارزیابی و ایجاد یک شبکه مناسب و ارتباط سریع و کارا بین شرکت خدمات پشتیبانی توسعه تعاون و کارشناسان ذیربط طرف قرارداد که در سرتاسر کشور در این امر همکاری می‌نمایند ، اقدام به تولید سامانه ارزیابی وثایق نموده است.

     

    مشتریان این محصول:

    کلیه بانکها و موسسات اعتباری ارایه دهنده تسهیلات می توانند از این محصول جهت بهبود فرآیند و کاهش ریسک اعطای تسهیلات بهره جویند . در حال حاضر ، این سامانه در بانک توسعه تعاون پیاده سازی و عملیاتی گردیده است.

  • امکان ثبت کارشناسان و محل فعالیت آنها

    امکان ثبت پرونده و درخواست ارزیابی توسط مشتری

    امکان ثبت پرونده‌ها و ارجاع آنها به کارشناسان (به صورت منفرد و یا تیمی)

    امکان ثبت نتایج کارشناسی و پیوست مدارک مرتبط توسط کارشناس

    امکان امضای دیجیتال پرونده با استفاده از فناوری Token توسط کارشناسان

    امکان محاسبه خودکار کارمزدها (سهم شرکت و سهم هر کارشناس به تفکیک)

  • امکان تعریف پویای جداول پایه (ضرایب حق کارشناسی و ... )

    تشکیل پرونده ارزیابی برای هر ملک

    گردش الکترونیکی پرونده ارزیابی

    کنترل مدارک پیوستی و متوقف کردن چرخه در صورت ناقص بودن مدارک

    امکان اخذ تائیدیه قبل از نهایی شدن پرونده ارزیابی و امضا توسط کارشناس رسمی

    ارایه سطوح دسترسی به تفکیک کاربران مشتری، شعب، ادارات استانی، کاربر ارشد شرکت ارزیابی و ...

    تجمیع اطلاعات و پرونده های درخواست ارزیابی متقاضیان

     

     

    گزارشات کاربردی:

    صدور خودکار نامه های ابلاغ کارشناس، گزارش ارزیابی و نامه تائیدیه ارزیابی

    تولید انواع گزارشات آماری و عملکردی توسط سامانه

    گردش پرونده و کارتابل به تفکیک کاربران و سطوح دسترسی

  • این محصول بر پایه معماری سه لایه تولید شده است .

    در بخش سرور ، سامانه با استفاده از Java توسعه یافته و در لایه رابط کاربری بر پایه چارچوب Angular.js ایجاد شده است .

    این سامانه برای استقرار از مجازی سازی Docker  بهره می برد . 

لینک های مفید

نشانی شرکت

نشانی:
خیابان طالقانی، بین خیابان شهید موسوی و خیابان شهید مفتح، شماره 208
کدپستی:
1581746411
تلفن:
02142149000
فکس:
02142149456
وب سایت:
www.samatco.ir
ایمیل:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نشانی شرکت بر روی نقشه

samat map-4